Τρίτη 5 Μαΐου 2009

"ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ, 100 χρόνια από τότε..."

Η Εταιρία Ελλήνων Λογοτεχνών συμμετέχει με σεβασμό στο έτος Γιάννη Ρίτσου. Φέτος έχουνε συμπληρωθεί 100 χρόνια από τη γέννηση του. Ο μεγάλος ποιητής ήταν μέλος της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών από το 1937 και στην δεκαετία του 1950, ανακηρύχθηκε επίτιμος πρόεδρος της.
Με την ευκαιρία αυτή, η Εταιρία, σας προσκαλεί στην εκδήλωση που θα γίνει, στην αίθουσα Μιχαήλας Αβέρωφ, οδός Ακαδημίας και Γενναδίου αρ.8, 7ος όροφος, την Δευτέρα 11 Μαϊου 2009 και ώρα 19:00, με θέμα:

"Γιάννης Ρίτσος, 100 χρόνια από τότε..."

Ομιλητές:
-Γιώργος Καπράνος, Αντιπρόεδρος Ε.Ε.Λ.
-Γιάννης Κορίδης, Μέλος Ε.Ε.Λ.
-Γιάννης Παπαοικονόμου, Πρόεδρος Επιτροπής Κρίσης νέων μελών Ε.Ε.Λ.
-Ευστράτιος Παπαδόπουλος, Καθηγητής, συνεξόριστος του Γιάννη Ρίτσου.

Απαγγέλουν:
-Γιώργος Μπασιάκος, ηθοποιός
-Αλεξάνδρα Κιμουλάκη, καθηγήτρια

3 σχόλια:

tsiailisworld είπε...

φίλε Καπράνο, σπουδαία η πρωτοβουλία σας, θα περιμένω να την δω να παίζει και στα media. Όσο περισσότερος κόσμος τόσο πιο τιμητικό για το Ρίτσο. Δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να παρευρεθώ έτσι αιφνίδια, η Κύπρος είναι μακρυά και είμαι σε περίοδο εξετάσεων. Όμως η σκέψη μου θα είναι μαζί σας, και αν υπάρχει κάτι που θα μπορούσα να κάνω από εδώ για να βοηθήσω, ευχαρίστως θα το έκανα. Μη διστάσεις να μου το ζητήσεις.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΠΡΑΝΟΣ είπε...

Καλέ μου φίλε, καλημέρα.
Βεβαίως δεν μπορεί κανείς να έρθει εύκολα και απροετοίμαστα από την Κύπρο. Η απόσταση είναι μεγάλη. Η αγάπη όμως και το ενδιαφέρον σου, καλύπτουν τις αποστάσεις. Σ΄ευχαρισ
τώ.

quartier libre είπε...

@

:)